• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • far from me

    Wednesday, July 29, 2009
    video

    salam.
    ...
    lagu ni aku wat bcoz aku teringat kan sesuatu..
    sesuatu yg ingin aku jumpa...
    sesuatu yg selalu bermain dlm pikiran ku
    insha'Allah...satu masa nanti aku akan jumpa jgak..
    huhuhu..
    enjoy de vid

    al fatihah to yasmin ahmad

    Saturday, July 25, 2009
    salam...
    br tadi aku dpat berita yg yasmin ahmad. perngarah terkenal tanah air
    mninggal dunia.....
    ini disahkan oleh Ketua Pegawai Operasi Kumpulan Media Prima Datuk Seri Ahmad Farid Ridzuan yang berada di Hospital Pakar Damansara.
    al- fatihah kepada yasmin ahmad....smoga rohnya
    di cucuri rahmat..amin

    kenangan bersama Yasmin Ahmad

    semua manusia akan menemui ajal cuma kita tidak tahu bila akan
    menjelma..
    sblum ajal menjelma...m
    emperbanyakkan lah amalan dimasa kita ,masih mempunyai kudrat
    ingat 5 perkara sebelum datang 5 perkara;

    1.sihat sebelum sakit
    2.muda sebelum tua
    3.lapang sebelum sempit
    4.kaya sebelum miskin
    5.hidup sebelum mati......

    renung2 kan lah...peace


    Yasmin Ahmad koma

    Friday, July 24, 2009
    salam...
    agak terkejut jgak mndgar Yasmin Ahmad koma....
    aku dpat tahu drpda paper yg di beli oleh member aku jai..
    mase tu aku br lpas main futsal.mase aku bace paper tu,
    member aku tegor
    "ko tak gi tgok ker yasmin ahmad? then aku jawab
    "nak tgok apebende, aku br tahu nih"...
    yasmin ahmad dlam paper bg tau die kene seranagn strok mase tgh buat presentation
    kertas keje kat tv3....
    mase wat persentation die pengsan secara tiba2...
    then terpaksa dikejarkan ke hospital...
    dgar2 saluran darah pecah
    dlm otak...huhuhu...
    apa2 pun..
    aku doakan yasmin ahmad cepat sembuh..amin..


    terima kasih kerna pilih aku sbg pemenang....