• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ahlan washlan shahru ramadhan

    Friday, August 21, 2009


    salam...
    pejam celik pejam celik, ramadhan datang kembali menemui kita...
    aku rase baru je aku sambut raya tahun lepas, dah nak puasa balik..
    memang cepat masa berlalu...
    bgi aku...
    malam ramadhan adalah malam yg paling syahdu bagi aku...
    sbb siang ari kita berpuasa, mlm pulak kita berterawikh and
    mlm jugak la kita bersahur....
    aku rindu waktu aku bersahur mase geng lame....huuu
    sumer dah abis blajar dah..tinggal aku sorang je tak abis lagi...
    tapi takpe..hidup mesti diteruskan....

    kepada umat islam seluruh dunia...
    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK



    P/S : setan2 sumer akan dirantai kjap lagi....hhaahaaa

    0 komen:

    Post a Comment